Müşteri Hizmetleri 0 212 909 03 90 0 850 532 22 40

Biz yalnızca teknoloji işi değil, sanat yapıyoruz. Yeni başlangıçlar için, çok çalışıyoruz !

İSBİM ®

İSBİM BİLGİSYAR VE ELEKTRONİK SERVİS

Kalite Belgelerimiz 

Kalite Politikamız

Kalite PolitikamızMüşterilerimize, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Teknolojileri alanında uçtan uca çözümler sunmayı amaçlamış olan İSBİM®, söz konusu çalışmalarını koşulsuz müşteri memnuniyetini gözeterek yürütmektedir.

Bu çerçevede İSBİM; müşteri talebinin alınması, talebin titizlikle analiz edilmesi, talebe yönelik çözümün kapsamlı bir şekilde oluşturulması, çözümün müşteriye sunulması ve çözüm sonrası hizmet aşamalarındaki iş yapış yöntemleri ile ilgili olarak dokümanlarını oluşturmuş ve Kalite Yönetim Sistemini söz konusu dokümanların üzerine inşa ederek kaliteyi güvence altına almıştır.

Kalite ve Proses Yönetimi Birimi liderliğinde, tüm çalışanların görev aldığı Kalite Yönetimi çalışmaları ve İSBİM® Kalite Yönetim Sistemi, ISO Akreditasyonuna sahip olan Kalitürk® firması tarafından ISO 9001-2008, ISO 14001, ISO 22000 ve ISO 27001 Standardı kapsamında denetlenmiş ve tescil edilmiştir.

Bir işletmenin var olabilmesi için gerekli olan “İşletme – Çalışan – Müşteri”  üçlüsünün farkında olarak, Kalite Politikamızı  “Bilgisayar ve İletişim Teknolojileri alanında;

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun çözümler ile uçtan uca karşılamak
  • Verimliliği sağlamak
  • Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak
  • Kalıcı müşteriler edinmek
     
    şeklinde tanımlamış bulunuyoruz

Tüm faaliyetlerimizi, müşteri memnuniyetini ilke edinmiş personelimizle ortak kurum kültürü bilinci altında, ileri teknolojiyi kullanarak, güçlü partner ağı ve topluma, yasalara yararlı olmak için özen gösteren bir bilinçle zamanında ve sürekli gelişmeyi içeren kalite bilinci içerisinde gerçekleştirmektir.

  1. İSBİM® kaliteyi müşteri odaklı bir perspektif ile şirket kültürünün ana öğesi haline getirmeyi hedefler. Bu doğrultuda tüm Havaş çalışanları için "kalite" bir yaşam biçimidir.
    Amacımız, kaliteyi standart yaklaşımın dar kalıplarından kurtarıp, kültür ve felsefeyi temel çıkış noktası alarak, başta yönetim olarak tüm çalışanlarda kalite bilincini oluşturmaktır.
  2. İSBİM® ürün kalitesi, müşteri memnuniyeti, teknoloji takibi, eğitim ve takım ruhu, sürekli gelişim, etik ve çevre duyarlılığı üzerine kurulmuştur. Firmamız bu kalite anlayışını her türlü üretim ve hizmet çalışmalarında özenle ve sürekli olarak uygulamaktadır.
  • ÜRÜN HİZMET KALİTESİ: Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin ülke ve dünya standartlarına uygun ve güvenli olması, tüm birimlerimizde ve çalışanlarımızda ilke olarak benimsenmiştir. İnsan ve hayvan sağlığını etkileyen kalite zincirinin bir halkası olduğumuzun bilincindeyiz.
  • MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: Ürün ve hizmetlerimizle memnun edemeyeceğimiz, ihtiyaçlarını karşılayamayacağımız müşterilerle birlikteliğimizin sürekli olmayacağının bilici ile her adımda özenli ve dikkatli davranmaktayız.
  • TEKNOLOJİ TAKİBİ: Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin dünya standartlarında devam etmesi için her türlü teknolojik gelişmeyi izlenmekte ve çalışmalarımıza uyarlanmaktayız.
  • EĞİTİM VE EKİP RUHU: Ekip anlayışı ve eğitim, her kademede ön planda tutularak, birimler ve kişiler arasında sinerjistik etki, destek ve dayanışma içinde faaliyet göstermekteyiz.
  • SÜREKLİ GELİŞİM: Gelişmede durağanlığın gerileme ile eş anlamlı olduğu bilinciyle, hizmet anlayışını ve üretim hedeflerini değişen koşullara ve teknolojiye adapte ederken, aynı zamanda kurumsal yapıyı yenileyerek gelişmeye devam etmekteyiz.
  • ETİK VE ÇEVRE: Üretim, yönetim ve pazarlama çalışmalarında etik değerleri koruyarak ve her türlü faaliyetlerimizi çevre duyarlılığına özen göstererek sürdürmeye kararlıyız.
ankara escort
türk ifşa